انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

کامل ترین راهنمای انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

انتخاب کردن یک اسم برای پیج اینستاگرام که زیبا، مناسب و خلاقانه باشد، فرایند ساده ای نیست و ممکن است روزها و شب های زیادی را صرف آن کرده باشید
امروزه با وجود صدها هزار پیج اینستاگرام در سراسر دنیا، پیدا کردن یک نام مناسب و غیر تکراری هرگز کار آسانی نیست و اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک نام مناسب اصولاً خلق کردنی است و نه پیدا کردنی !

اسم پیج اینستاگرام از جنبه های مختلف اهمیت زیادی دارد. یکی از عوامل موثر در برند شدن پیج شما، همین نامی است که برای آن انتخاب می کنید. اگر قصد دارید نسبت به رقبای خود متمایز شوید و بیشتر دیده شوید یکی از اقداماتی که باید انجام دهید انتخاب اسم زیبا برای پیج اینستاگرام است. تحقیق ها نشان داده اند که اسامی جذاب در جذب فالوورهای جدید هم اثرگذار هستند. از طرف دیگر اسم صفحه اینستاگرام شما مستقیماً در ادامه فعالیت های شما و اموری از قبیل انجام تبلیغات، برندینگ، طراحی لوگو، بروشور و غیره نقش دارد.

با استفاده از این مقاله و ابزاری که به عنوان سرویس آنلاین پیشنهاد دهنده اسم به شما معرفی می کنیم، بهترین ایده ها را برای انتخاب اسم پیج به دست می آورید

ضمنا پیشنهاد می کنیم حتما مقاله اسم برای پیج هنری را هم مطالعه کنید.

نکات مهم در انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

1- در نام پیج های کاری از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی کسب و کار در نام پیج اینستاگرام

اینستاگرام توجه خاصی به کلمات کلیدی که در نام کاربری username پیج خود به کار می برید دارد. اگر پیج شما قرار است که یک پیج کاری یا بیزنسی باشد و به منظور اهداف کاری راه اندازی می کنید می توانید این موارد را در نام آن به کار ببرید:
نام کسب و کار
نوع بیزنس شما
منطقه ای که کسب و کار شما در آن قرار دارد
لغات مرتبط با کسب و کار شما

بهتر است نامی را که انتخاب می کنید، به حوزه فعالیت شما که در پروفایل خود ذکر کرده اید مرتبط باشد. این باعث می شود کاربرانی که به پروفایل شما مراجعه می کنند متوجه شوند که محتوای پیج شما در چه زمینه ای است. مثلاً اگر پیج شما در مورد آموزش زبان انگلیسی است، استفاده از لغاتی مانند car یا flower یا sport مناسب نمی باشد.

در نام پیج های کاری بهتر است اطلاعات شخصی شما وجود نداشته باشند. اما در پیج های شخصی می توانید اطلاعات شخصی را در اسم صفحه اینستاگرام خود درج کنید. اگر به هر دلیل امکان استفاده از کلمات کلیدی در نام کاربری username پیج شما وجود ندارد، در عوض می توانید آنها را در نام نمایشی display name پیج خود به کار ببرید.

2- در نام پیج های شخصی، می توانید از کلمات مرتبط با ویژگی های شخصی خود استفاده کنید.

نکات نام پیج شخصی در اینستاگرام

در این نوع صفحات می توانید اسمی را خلق کنید که منعکس کننده personality و ویژگی های شخصیتی شما باشد. به عنوان مثال استفاده از لغاتی که بیان کننده موارد زیر باشند: ویژگی های شخصیتی شما ( مهربان بودن، قاطع بودن، ) خصوصیات ظاهری و فیزیکی شما، علایق و سرگرمی های شما، منطقه ای که در آن زندگی می کنید و هر مورد دیگری که برای شما مهم است.

این نکته تا حدی در جذب فالوور هم تاثیر دارد. اگر هدف شما راه اندازی یک پیج شخصی است که به عنوان مثال روزانه تعدادی عکس از روزمرگی خود درج خواهید کرد در اینصورت حتی می توانید از نام خود درون آن استفاده کنید. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید که چه مقدار از اطلاعات شخصی تان در نام پیج خود وجود داشته باشد.

3- نامی را انتخاب کنید که منحصر به فرد unique باشد.

انتخاب نام منحصر به فرد برای پیج اینستاگرام

نام پیج شما در واقع هویت شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد بنابراین باید نامی باشد که منحصر به فرد بوده و فقط متعلق به شما باشد. اصطلاحاً نام صفحه شما باید به اندازه خود شما منحصر به فرد باشد. هرگز از اسامی که قبلا توسط اشخاص و یا کسب و کارهای دیگر دیگر استفاده شده اند و نیز اسامی مشابه پیج های دیگر استفاده نکنید زیرا انتخاب چنین اسامی و چنین تشابهاتی، باعث ایجاد سردرگمی برای دیگران خواهد شد و ممکن است باعث شود که پیج و اکانت اشتباهی را فالوو کنند. اکنون بهتر متوجه شده اید که چرا داشتن یک اسم منحصر به فرد برای اینستاگرام مهم است.

همچنین نام کاربری شما بخشی از آدرس url پروفایل شما خواهد بود و دیگران به منظور جستجو و فالوو کردن شما و یا ارسال پیام به شما می بایست این نام را جستجو نمایند. اگر نامی که برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کرده اید، قبلا توسط شخص دیگری اشغال شده است یکی از تکنیک هایی که می توانید برای خلق یک اسم جدید و متفاوت به کار ببرید این است که در میان حروف آن، از کاراکترهایی مانند Underscore و یا اعداد و یا نقطه استفاده کنید.

4- spell کردن آن آسان باشد. easy to spell

تلفظ پیج اینستاگرام آسان باشد

از آنجا که احتمالاً بسیاری از کاربران برای مشاهده پیج شما می بایست در گوشی خود، نام کاربری شما را تایپ کنند سعی کنید نامی را انتخاب کنید که فاقد پیچیدگی بوده و spell کردن آن راحت باشد. اگر نامی که انتخاب می کنید دارای تعداد زیادی کاراکتر تصادفی random و یا اعداد رندم و بدون مفهوم باشد، این نکته ای منفی است که باعث می شود تلفظ نام پیج شما برای دیگران سخت شود و نیز به خاطر سپردن چنین نامی برای افراد دشوار خواهد بود. بهتر است از به کار بردن اعداد تصادفی و یا حروف تصادفی که هیچ معنی خاصی ندارند پرهیز کنید. هر چه نام تمیزتر و دقیق تر باشد بهتر است. در واقع یک نام مناسب برای پیج اینستاگرام تلفیقی از خلاقیت و سادگی است.

5- به خاطر سپردن نام پیج آسان باشد memorable

به خاطر سپردن نام پیج اینستاگرام آسان باشد

سعی کنید نامی را برای اینستاگرام خود خلق کنید که به خاطر سپردن آن برای افراد آسان باشد. catchy name در نظر بگیرید که در آینده افراد مختلف درباره پیج شما صحبت خواهند کرد بنابراین مهم است نامی را انتخاب کنید که آنرا به راحتی به خاطر بیاورند. یک نام خلاقانه که به خاطر سپردن آن نیز آسان باشد باعث می شود که بقیه افراد پیج شما را راحت تر پیدا کنند و احتمال اینکه شما را فالوو کنند افزایش می یابد و نیز در شناخته شدن برند شما نیز تاثیر مثبتی دارد.

6- از روش ترکیب کردن کلمات برای خلق کلمات جدید استفاده کنید.

در صورت نیاز می توانید از ترکیب کردن دو یا چند کلمه نزدیک به حوزه کسب و کار خود استفاده کنید و سعی کنید ترکیبی جدید و جالب ایجاد کنید. ترکیب های مختلف کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید را تست کنید تا ترکیبی زیبا و قابل استفاده را خلق کنید. این امر قطعاً مستلزم از روش بازی با کلمات استفاده کنید تا بتوانید نامی متمایز خلق کنید. همچنین می توانید یک فعل مرتبط اضافه کنید تا نام متفاوتی خلق کنید. همچنین می توانید در بین نام، از کاراکترهای underscore ، نقطه dot و نیز اعداد استفاده کنید.

7- نام یکسانی را برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

نام یکسان در شبکه های اجتماعی مختلف

یعنی وقتی نامی را برای پیج اینستاگرام خود خلق کردید، برای اکانت تلگرام، فیسبوک، توییتر و بقیه شبکه های اجتماعی خود نیز همان نام را استفاده کنید. وجود این یکپارچگی باعث می شود که برند شما بهتر شناخته شود و در ذهن مخاطب یک تصویر منظم و با ثبات از برند شما ترسیم شود.

8- آینده نگر باشد و هرگز اسم را با عجله انتخاب نکنید.

یک انتخاب عجولانه قطعاً مشکلات زیادی را در آینده ای نزدیک برای پیج و کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد تا جایی که معمولاً بسیاری از افراد نهایتاً مجبور به تغییر این اسم و نام تجاری خود شده و متحمل ضررهای زیادی در حوزه های بازاریابی و تبلیغات خواهند شد.

نتیجه گیری

در این مقاله اهمیت انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام را متوجه شدیم و بیان کردیم که این انتخاب اسم می بایست بدون عجله و با بررسی دقیق انجام شود. به طور خلاصه مهمترین نکاتی که در انتخاب یک اسم مناسب برای پیج اینستا بیان کردیم عبارت بودند از : شامل کلمات کلیدی حوزه کسب و کار بودن ، دارا بودن کلمات کلیدی ویژگی های فردی، منحصر به فرد و غیر تکراری بودن، خلاقانه بودن، آسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن آن،
نکاتی که در این مقاله در مورد انتخاب نام ارائه می شود را هم در مورد نام کاربری پیج خود و هم در مورد نام نمایشی پیچ به کار ببرید. توجه کنید که این دو با یکدیگر متفاوت هستند و میتوانید آنها را یکسان و یا متفاوت بگذارید اما پیشنهاد می کنیم که هر دو نام را یکسان بگذارید.

/* ************************************************************************** */