اسم برای پیج هنری در اینستاگرام

کامل ترین راهنمای انتخاب اسم برای پیج هنری در اینستاگرام

به دنبال یک اسم زیبا و منحصر به فرد برای پیج هنری خود در اینستاگرام هستید؟
به مقاله درستی مراجعه کرده اید. این اطمینان را به شما می دهیم که اگر نکات این مقاله را با دقت و تا انتها مطالعه کنید این توانایی را به دست می آورید که بهترین اسم ممکن را برای پیج هنری خود انتخاب کنید و به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت.

اسم پیج هنری چقدر اهمیت دارد؟

اهمیت اسم پیج هنری

انتخاب یک اسم مناسب برای پیج هنری تاثیر زیادی در متمایز شدن شما از رقبایتان در محیط اینستاگرام دارد.
یک انتخاب عجولانه و بدون صرف زمان کافی منجر به انتخاب یک اسم نامناسب خواهد شد که قطعاً در آینده ای نزدیک شما را مجبور به تغییر نام پیج تان خواهد کرد. این اتفاق ناگوار باعث ریزش مخاطبین شما و از دست دادن بسیاری از فالوورهای قبلی تان خواهد شد. انجام مجدد فعالیت های مختلف تبلیغاتی به منظور جذب مجدد مخاطبین از دست رفته، هزینه های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.
به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تمام نکات باارزش و تجربیاتی را که در بخش های زیر ارائه کرده ایم با دقت مطالعه کنید تا در انتها بتوانید بهترین اسم ممکن را برای پیج هنری خود خلق کنید.

نکات مهم در انتخاب نام برای پیج هنری در اینستاگرام

ما قبلا در مقاله انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام تعدادی نکات مهم در خصوص انتخاب اسم پیج بیان کردیم و پیشنهاد می کنیم در کنار این مقاله، حتماً نکات آن مقاله را هم مطالعه کنید. حال در بخش زیر به طور خاص به انتخاب اسم برای پیج هنری می پردازیم.

1- نام پیج هنری با نوع هنر شما و موضوع پیج تان ارتباط داشته باشد.

نام پیج با حوزه هنری پیج مرتبط باشد

اگر نامی را خلق کنید که با زمینه فعالیت هنری شما مرتبط باشد بسیار عالی است زیرا باعث می شود مخاطبین شما از روی اسم پیج به راحتی متوجه شوند که پیج شما در چه زمینه ای است.
برای مثال اگر حوزه فعالیت پیج شما در زمینه هنر نقاشی است، می توانید در نام صفحه خود از لغاتی استفاده کنید که به حوزه نقاشی و رنگ آمیزی و امثال آن ارتباط داشته باشند.
اگر بتوانید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت هنری خود را در نام پیج تان قرار دهید عالی است زیرا این امر باعث می شوند پیج شما در نتایج جستجو هم ظاهر شود و در نتیجه افراد صفحه شما را راحت تر پیدا کنند و دنبال کنندگان شما افزایش یابند.

2- از اسامی استفاده کنید که باعث انتقال احساس به مخاطب شود.

استفاده از اسامی که احساسات منتقل کنند

اگر در نامی که برای پیج هنری خود خلق می کنید از کلماتی استفاده کنید که دارای ویژگی انتقال احساس به مخاطب باشند بسیار مطلوب است زیرا استفاده از کلماتی که ارتباط مستقیم با هنر و احساسات دارند در جذب مخاطب تاثیر گذارند.
در بخش زیر مثال هایی از کلماتی که ارتباط مستقیم با هنر و احساسات دارند آورده شده است:

  • زیبایی
  • عشق
  • امید
  • رویا
  • خیال
  • حس
  • احساس
  • عاطفه
  • آرامش
  • شگفتی
  • خلاقیت
  • عاشقانه
  • شعر
  • عمق
  • صدا

3- از حوزه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری ایده بگیرید.

از حوزه های هنری ایده بگیرید

می توانید از حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، آثار هنری معروف جهان، نام هنرمندان بزرگ حوزه هنری خود و یا نام سبک های هنری و حتی فرهنگ ها برای ایجاد نام های منحصر به فرد و جذاب برای پیج هنری خود ایده بگیرید. به عنوان مثال:
یک پیج هنری که در زمینه نقاشی است، می تواند از بخشی از نام پابلو پیکاسو، داوینچی، ون گوگ، باب راس و امثال آن در خلق یک نام جدید استفاده کند.
یک پیج هنری که به هنر ایرانی می پردازد، می تواند از کلمه «مینیاتور» در خلق یک نام جدید استفاده کند.
یک پیج هنری که در زمینه موسیقی است می تواند از کلماتی مانند بتهوون، اپرا، جاز، پاپ و امثال آن در خلق یک نام جدید استفاده کند.
در زیر چند مثال از روش‌هایی که می‌توانید از ارجاعات فرهنگی و هنری برای یافتن ایده های ناب برای اسم پیج استفاده کنید بیان کرده ایم

ایده گرفتن از کتاب‌ها

نگاهی به کتاب‌های مرتبط با هنر و زندگی هنرمندان بزرگ، می‌تواند به شما ایده‌های زیادی بدهد. مثلاً اگر به دنبال اسم برای یک پیج در زمینه نقاشی طبیعت هستید، نگاهی به کتاب‌های مرتبط با نقاشان معروف مانند کلود مونه، وینسنت ون‌گوگ و جان کانستبل می‌تواند در خلق نام جدید به شما ایده بدهد.

ایده گرفتن از نمایشگاه‌ها و موزه‌ها

در بازدید از نمایشگاه‌های هنری و موزه‌ها، شما با آثار معروف، سبک‌ها و تکنیک‌های هنری مختلف آشنا می شوید که می توانند در ایده گرفتن برای خلق نام منحصر به فرد برای پیج هنری به شما کمک کنند

از نمایشگاه های هنری ایده بگیرید

ایده گرفتن از هنر معاصر

بررسی آثار هنرمندان معاصر و دنبال کردن تحولات هنری امروزی و مشاهده نمایشگاه‌های هنری آنلاین نیز می‌تواند به شما ایده‌های جدید بدهد و برای شما الهام بخش باشد.

ایده گرفتن از ترکیب سبک‌های هنری

از ترکیب سبک‌های هنری مختلف هم میتوان در خلق لغات جدید استفاده کرد. به عنوان مثال میتوان از ترکیب رئالیسم با سریالیسم و امثال آن.

4- استفاده از نام هنری خود

اگر شما یک هنرمند شناخته شده هستید می توانید از نام مستعار یا نام هنری خود در نام پیج خود استفاده کنید به این شکل نام پیج شما با برند شخصی شما هم سازگار خواهد بود. اگر دارای سبک هنری خاصی هستید می توانید از کلماتی استفاده کنید که منعکس کننده سبک هنری شما یا ویژگی‌های هنری خاص شما باشند استفاده کنید.

نتیجه گیری

یک پیج هنری در واقع یک فضای مجازی است که به یک هنرمند و آثار خلاقانه او اختصاص دارد. در این مقاله ما به طور کامل به انتخاب اسم برای پیج هنری پرداختیم و با استفاده از نکات وایده های خلاقانه ای که ارائه کردیم می توانید یک نام خاص و بی نظیر را برای پیج هنری خود انتخاب کنید.

/* ************************************************************************** */